Trei motive pentru care ambalajele din carton sunt importante pentru protecția alimentelor

Ambalajul joacă cel mai important rol în asigurarea siguranței diferitelor tipuri de produse, mai ales a celor alimentare. Siguranța alimentară este esențială pentru a menține bunăstarea și sănătatea consumatorilor. Ambalajul este cel care se face remarcat atunci când discutăm de transportul, manipularea materialelor și depozitarea alimentelor ambalate. Dacă integritatea ambalajelor alimentare nu este bine întreținută și testată, siguranța alimentară poate fi compromisă. Ambalajul protejează alimentele de elemente externe, contaminare, căldură, daune fizice și multe altele. Astfel, ambalarea adecvată menține produsele alimentare cât mai sigure posibil.  Să explorăm motivele pentru care ambalarea corectă a alimentelor este crucială pentru a asigura siguranța alimentelor: 1. Protejează alimentele de contaminare; Produsele alimentare fabricate și cultivate la nivel local sau global sunt expuse riscului de contaminare cu poluanți și bacteri...

Este important design-ul ambalajului tău din carton?

În timp ce funcția principală a ambalajelor alimentare este de a vă proteja produsul, scopul principal al designului ambalajului este atragerea consumatorilor. Ambalajul, cu alte cuvinte, ar trebui să se vândă singur. Acest lucru înseamnă că trebuie să aveți o identitate de marcă puternică și un ambalaj care să comunice informații despre produsul dumneavoastră într-un mod clar, concis și în așa fel încât să fie relevant pentru publicul țintă. Ambalajul dumneavoastră este ambasadorul mărcii și este un factor cheie de succes în prezentarea produsului finit către cumpărător. Astfel, iată câteva aspecte pe care ar trebui să le aveți în vedere și care arată cât de important este design-ul unui ambalaj: 1.    Cunoaște-ți identitatea mărcii; Fie că te uiți la televizor, citești o revistă sau te plimbi pe culoarele magazinelor alimentare, ambalajul tău este adesea primul punct de contact al consumatorului cu marca ta. Este im...

Trei strategii legate de ambalaje pentru un brand câștigător

Există o zicală veche: „Poți duce un cal la apă, dar nu-l poți face să bea”. Aceasta este o metaforă perfectă a ambalajului, deoarece adevărul fundamental este că decizia finală de cumpărare se ia la marginea raftului din magazin. Multe companii fac greșeala de a crede că publicitatea și promovarea vânzărilor sunt ceea ce determină procesul de luare a deciziilor clientului și, ca urmare, aceasta este zona care de obicei impune cea mai mare cantitate de deliberare și dezbatere. Adevărul este că, indiferent cât de mult timp și bani cheltuie echipa ta de marketing pentru promovarea produsului tău sau cât de mult efort depune echipa ta de vânzări pentru ca produsul tău să fie listat în principalele puncte de vânzare, dacă ambalajul tău nu reușește să livreze la punctul de vânzare, deoarece nu arată bine, atunci toate acele investiții cheltuite în alte zone sunt în mare parte irosite. Deci, cum profităm la maximum de toată munca de publicita...

Ambalajele sustenabile

Un uriaș motiv de bucurie pe care îl putem avea în aceste vremuri poate fi cu siguranță constituit de faptul că devenim mai verzi și prietenoși cu mediul înconjurător pe zi ce trece. Populația mondială crește, economia globală se dezvoltă și ambele dăunează resurselor naturale ale planetei noastre, dar poporul devine cu pași mici, dar siguri, din ce în ce mai grijuliu cu privire la mediu și impactul lor asupra acestuia Astfel, o nișă de produse care a prins multă anvergură este reprezentată de industria ambalajelor din carton sustenabile. Consumatorii cer produse ecologice, mărcile apelează la marketing ecologic și toată lumea tânjește la ambalaje durabile. Problema este că acest concept depășește cu mult reutilizarea și reciclarea. În timp ce un produs care este ambalat în mod sustenabil are o conotație pozitivă, mărcile care doresc să abordeze tendința trebuie să facă un pas mai departe și să se concentreze pe criteriile sale specifice...

Categorii de ambalaje sustenabile disponibile pe piață în 2022

Ambalarea sustenabilă reprezintă un mod al dezvoltării și utilizării ambalajelor care produce îmbunătățirea durabilității. Aceasta implică o utilizare suplimentară a inventarului ciclului de viață al produsului și evaluarea ciclului de viață pentru a conduce la ghidarea utilizării ambalajelor care reduc impactul asupra mediului înconjurător. Tendințele în materie de ambalaje, fie că vorbim de diferite pahare pentru cafea, ceai sau orice altă băutură, fie că vorbim de diferite cutii, precum cele pentru torturi, prăjituri, pizza și altele, toate acestea tind să se schimbe cu o viteză supersonică. Dacă acum câțiva ani, nu se punea accentul pe impactul ambalajelor din carton sau a oricărui tip de ambalaje asupra mediului, astăzi tot mai multe persoane se interesează și adaptându-se situației, îmbrățișează mai multe tipuri de alternative sustenabile.  Astfel, haideți să vedem care sunt cele mai întâlnite categorii de ambalaje sustena...

De ce personalizarea ambalajelor este cheia unui brand de succes?

În secolul XXI, toți consumatorii tind să se asocieze cu diferite brand-uri pe care aceștia fie le respectă, fie le consideră atrăgătoare, la modă sau cool, fie împărtășesc valorile cu care acel brand se afișează. De asemenea, ambalajele personalizate au devenit o modalitate tot mai bună de a promova un anumit produs, și tot mai accesibilă mai ales afacerilor din industria HoReCa (dar nu numai), mulți consumatori spunând că au ajuns să achiziționeze diferite produse în funcție de modul de prezentare al acestuia. Dacă tot ați investit timp și bani în crearea unei mape de identitate vizuală a brand-ului dumneavoastră, a logo-ului, identificarea culorilor potrivite, textului, mesajului transmis, oferă clienților și un ambalaj personalizat pe măsură, în care să prezinți munca și resursele investite în conturarea prezentului brand. Dacă doriți ca ambalajul să lase o impresie memorabilă clienților, asigurați-vă că respectă elementele de bran...

Cinci motive pentru care ar trebui să ai mare grijă în alegerea ambalajelor pentru produsul tău

Acordați o pauză pentru a reține ultimul articol sau produs pe care l-ați cumpărat, fie dintr-un magazin fizic, restaurant, fie de pe internet. Era ceva de mâncare, băut, utilizat la birou sau purtat? Acum când aveți articolul sau produsul în minte, gândurile sunt legate de ideea ambalajului pe care produsul acesta l-a avut? Vă gândiți la siguranţă, design sau aspect? Sau poate rolul protector pe care l-a avut acel ambalaj în protejarea temporară sau permanentă a conţinutului. Ambalajele au mai multe funcții, iar cele mai bune sunt acelea care reușesc să acopere cât mai multe din acele funcții. Furnizarea de protecție, siguranță în transportare, modul în care sunt prietenoase cu mediul, aspectul atractiv, design optim și cerințele clienților sunt doar unele dintre ele. Așadar, mai departe vom detalia care sunt principalele motive pe care ar trebui să le aveți în vedere la achiziționarea ambalajelor pentru un produs: 1.    Siguranț...

Cum să transmiți un brand-statement prin ambalajul brand-ului tău

Observăm adesea în social media cum anumite brand-uri se poziționează de o parte sau de alta în ceea ce înseamnă diferite probleme cu care o societate, țară, oraș sau chiar poate un cerc restrâns de oameni se confruntă. Ambalarea reprezintă o modalitate excelentă de a transmite valorile brand-ului și de a prezenta publicului larg poziționarea companiei pe diverse tematici. Aceste ambalaje reprezintă un prim discurs pe care-l aveți cu clientul, discurs care doar de client se poate valida. O declarație de branding este o promisiune pe care o faci clienților tăi, un angajament luat care nu trebuie neglijat indiferent de circumstanțe. Tocmai din aceste motive, o declarație de brand ar trebui să fie realistă, semnificativă și suficient de informativă pentru a-i face pe consumatori sau curioși să înțeleagă ce faci și de ce faci acel lucru. Cu toate acestea, deși poate părea destul de simplu de realizat o astfel de declarație, poate fi dificil să cuprind...