Este important design-ul ambalajului tău din carton?

În timp ce funcția principală a ambalajelor alimentare este de a vă proteja produsul, scopul principal al designului ambalajului este atragerea consumatorilor. Ambalajul, cu alte cuvinte, ar trebui să se vândă singur. Acest lucru înseamnă că trebuie să aveți o identitate de marcă puternică și un ambalaj care să comunice informații despre produsul dumneavoastră într-un mod clar, concis și în așa fel încât să fie relevant pentru publicul țintă. Ambalajul dumneavoastră este ambasadorul mărcii și este un factor cheie de succes în prezentarea produsului finit către cumpărător. Astfel, iată câteva aspecte pe care ar trebui să le aveți în vedere și care arată cât de important este design-ul unui ambalaj:

1.    Cunoaște-ți identitatea mărcii;
Fie că te uiți la televizor, citești o revistă sau te plimbi pe culoarele magazinelor alimentare, ambalajul tău este adesea primul punct de contact al consumatorului cu marca ta. Este important să faci o declarație clară despre cine ești ca valori și companie în sine. Când vă dezvoltați designul ambalajului alimentar, trebuie să începeți cu claritate cu privire la identitatea mărcii.
În primul rând, trebuie să vă întrebați: „Care este produsul meu? Cum diferă de produsele similare de pe piață? Cine este clientul meu țintă principal? Care este filosofia companiei mele?” Răspunsurile la aceste întrebări vor asigura că designul ambalajului tău este în concordanță cu identitatea mărcii și vor ghida culoarea, dimensiunea, forma și materialele ambalajului. Lansările de noi produse necesită ca ambalajul să comunice puternic și clar care este mesajul mărcii prin utilizarea numelui, siglei și design-ului specific companiei.
2.    Formă și funcție;
Un designer de ambalaje alimentare echilibrează atractivitatea la raft (design și mesaje) cu aspectul funcțional al siguranței și protecției produselor alimentare. Din punct de vedere funcțional, este imperativ ca atunci când expediați produsul către un client, distribuitor sau comerciant cu amănuntul, acesta să ajungă în aceeași stare în care era când a părăsit fabrica sau depozitul. Comercianții cu amănuntul de produse alimentare vă vor trimite o factură sau vor deduce bani din factură pentru costul unui produs deteriorat în magazinele lor.
3.    Caracteristicile și beneficiile;
Ambalajele trebuie, de asemenea, să transmită un mesaj clar cu privire la caracteristicile și beneficiile produsului într-un mod ușor de văzut și de înțeles. Ai o fracțiune de secundă pentru a atrage atenția consumatorului în mijlocul tuturor celorlalte produse cu care concurezi. Astfel, ambalajele trebuie să fie memorabile, construite într-un mod cât mai creativ și atrăgător visual, dar care mai ales să râspundă prin caracteristicile și beneficiile oferite tuturor nevoilor producătorilor de diferite alimente și consumatorilor finali ai acelor alimente.

Acum că sunteți conștienți de importanța design-ului ambalajelor, accesați www.ambalaje-din-carton.ro și alegeți din gama noastră de produse ambalajele care se pliază cel mai bine nevoilor dumneavoastră și care vă vor ajuta în creșterea și dezvoltarea afacerii și întoarcerea investiției.