Trei strategii legate de ambalaje pentru un brand câștigător

Există o zicală veche: „Poți duce un cal la apă, dar nu-l poți face să bea”. Aceasta este o metaforă perfectă a ambalajului, deoarece adevărul fundamental este că decizia finală de cumpărare se ia la marginea raftului din magazin. Multe companii fac greșeala de a crede că publicitatea și promovarea vânzărilor sunt ceea ce determină procesul de luare a deciziilor clientului și, ca urmare, aceasta este zona care de obicei impune cea mai mare cantitate de deliberare și dezbatere.
Adevărul este că, indiferent cât de mult timp și bani cheltuie echipa ta de marketing pentru promovarea produsului tău sau cât de mult efort depune echipa ta de vânzări pentru ca produsul tău să fie listat în principalele puncte de vânzare, dacă ambalajul tău nu reușește să livreze la punctul de vânzare, deoarece nu arată bine, atunci toate acele investiții cheltuite în alte zone sunt în mare parte irosite.
Deci, cum profităm la maximum de toată munca de publicitate și promovare? Cum îi facem pe oameni să cumpere produsul nostru? Uitați 3 strategii de care vă puteți folosi:

1. Faceți-vă produsul să iasă în evidență;
În primul rând, trebuie să recunoaștem că produsele noastre concurează pentru câteva secunde scurte de atenție. În orice supermarket există aproximativ 40.000 de produse diferite expuse și cumpărătorul mediu nu petrece mai mult de o oră în magazin în timpul magazinului. De asemenea, la fel și în restaurante, tendința este adesea aceeași. Deci, ar trebui să înregistrați mai mult de 10 produse pe secundă dacă ar fi să vedeți fiecare produs! Prin urmare, prima și cea mai importantă regulă este să vă faceți remarcat produsul - trebuie să iasă în evidență mai degrabă decât să se integreze.
2. Adaugă personalitate prin personalizare efectivă;
Pornind de la ideea de a valorifica autenticitatea unui brand, următorul pas este de a aduce la viață pachetele cu o personalitate puternică (ceea ce numim „atitudine autentică”). Pe scurt, gândiți-vă la limbaj și imagini care vă ajută să spuneți o poveste captivantă, mai degrabă decât să fie doar un fapt. 
3. Păstrați ambalajul simplu și frumos.
Un principiu foarte important din marketing sună așa: Keep It Simple (KIS), păstrați-l simplu. Având atât de multe de spus despre ambalajul nostru, fie că ne referim la informații despre brand, despre produs și alte deasemenea, cheia este să păstrezi lucrurile simple. Revenind la principiul „remarcat”, asigurați-vă că nu compromiteți lizibilitatea complicând prea multe pachete cu prea multe mesaje. Într-o lume de o secundă, mai puțin înseamnă cu siguranță mai mult.