- Cutii Prajituri
- Cutii Prajituri Cu Fereastra
- Cutii Macarons si Evenimente
- Cutii CupCakes
- Cutii Ecler
- Cutii Gogosi
- Cutii Cozonac si Pasca
- Cutii Fursecuri
- Cutii Tarte
- Cutii Transport Prajituri
- Cutii Tort
- Tavite Prajituri
- Farfurii Prajituri
- Discuri Torturi
- Tavi Torturi
- Chese si Dantele Prajituri
- Hartie si Folii Plastic
- Pungi Hartie si Plastic
- Ambalaje Fast food
- Cutii Pizza
- Cutii din Carton - Diverse
- Autorizatii
- Portofoliu - Ambalaje Personalizate
Cinci motive pentru care ar trebui să ai mare grijă în alegerea ambalajelor pentru produsul tău
Acordați o pauză pentru a reține ultimul articol sau produs pe care l-ați cumpărat, fie dintr-un magazin fizic, restaurant, fie de pe internet. Era ceva de mâncare, băut, utilizat la birou sau purtat? Acum când aveți articolul sau produsul în minte, gândurile sunt legate de ideea ambalajului pe care produsul acesta l-a avut? Vă gândiți la siguranţă, design sau aspect? Sau poate rolul protector pe care l-a avut acel ambalaj în protejarea temporară sau permanentă a conţinutului.
Ambalajele au mai multe funcții, iar cele mai bune sunt acelea care reușesc să acopere cât mai multe din acele funcții. Furnizarea de protecție, siguranță în transportare, modul în care sunt prietenoase cu mediul, aspectul atractiv, design optim și cerințele clienților sunt doar unele dintre ele. Așadar, mai departe vom detalia care sunt principalele motive pe care ar trebui să le aveți în vedere la achiziționarea ambalajelor pentru un produs:
1. Siguranța oferită;
Mai întâi de toate, ambalația are o relevanță crucială în împachetearea și protejarea conținutului și consumatorilor. Ultimii ani ne-au demonstrat că siguranța primează înainte de toate, astfel, în alegerea unui ambalaj, trebuie avem în vedere ca acesta să ofere informaţii esenţiale și protecție sporită pentru produs, în așa manieră încât să ofere siguranță consumatorilor. Ambalajele din carton M&C Packing sunt nontoxice, nefolosindu-se vreo substanță chimică în construcția acestora, nu au miros și nu afectează gustul conținutului.
2. Protecția pe care o oferă alimentelor/produselor;
Scopul principal al ambalajului este de a proteja conținutul său de orice daune care ar putea apărea în timpul transporturilor, manipularii și depozitării. Ambalajul stochează întreg produsul, de la producător până la utilizator final. Este essential să protejăm produsul de umezeală, lumină, temperaturile ridicate și alți factorii externi. De altfel, protecția pe care un ambalaj o poate oferi este cel mai important scop al ambalajului. Astfel, puteți alege din gama diversă de produse M&C Packing, produse de ambalare de la producător local. Oferim o gamă imensă de produse care oferă mult-dorita protecție pentru orice produs, astfel încât să ajungă neafectat la clienții dumneavoastră și să-și păstreze forma estetică în continuare.
3. Frumusețea sau atractabilitatea;
Ambalajul folosit reprezintă imaginea brandului în sine. De foarte multe ori, un ambalaj poate transforma complet un produs, acesta putând transforma un produs obișnuit în altul de o calitate premium. Unul din scopurile ambalajului este de a face un produs să iasă în evidență de pe raft sau de site-ul web, de a spori vânzările, de a oferi informații relevante despre produs și de a crește interesul. Două treimi dintre oameni spun că ambalajul are un efect asupra deciziilor lor de cumpărare, arată un studiu. M&C Packing oferă o varietate de ambalaje care se pot personaliza, în așa fel încât cultura și brand-ul oricărui produs să se poată răspândi cu lejeritate.
4. Utilizabilitatea;
Consumatorii caută ambalaje funcționale, care să ofere cât mai multe soluții pentru anumite probleme care pot apărea, care sunt foarte ușor de folosit. Un ambalaj care este ușor de deschis și închis, ușor de pliat și sortat după utilizare și care poate fi reutilizat sau reciclat va satisface unele dintre cerințele consumatorilor. În plus, designul optim îmbunătățește utilizarea. Se poate observa tendința de astăzi în utilizarea ambalajelor, adică reutilizarea după folosire a acestor produse. Consumatorii conștienți de mediu își aduc deja propriile pungi sau cutii pentru a face cumpărături. Așadar, ambalajele din carton M&C Packing vă pot ajuta la dezvoltarea brand-ului și la mulțumirea tuturor clienților, fiind concepute din materiale rezistente, care se pot utiliza în felurite metode.
5. Sustenabilitatea.
În ultimii ani, au prins tot mai multă anvergură produsele sustenabile, care nu afectează mediul înconjurător prin procesul de creare, utilizare sau reciclare. Consumatorii sunt din ce în ce mai conștienți de impactul asupra mediului al acțiunilor lor. Ei evaluează daunele pe care le poate produce un ambalaj înainte de a cumpăra un produs. Astfel, cert este că un produs sustenabil va atrage întotdeauna mai mult un consumator și îi va influența decizia de cumpărare. Alegeți unul dintre numeroasele tipuri de ambalaje de la M&C Packing, potrivite nevoilor voastre.