- Cutii Prajituri
- Cutii Prajituri Cu Fereastra
- Cutii Macarons si Evenimente
- Cutii CupCakes
- Cutii Ecler
- Cutii Gogosi
- Cutii Cozonac si Pasca
- Cutii Fursecuri
- Cutii Tarte
- Cutii Transport Prajituri
- Cutii Tort
- Tavite Prajituri
- Farfurii Prajituri
- Discuri Torturi
- Tavi Torturi
- Chese si Dantele Prajituri
- Hartie si Folii Plastic
- Pungi Hartie si Plastic
- Ambalaje Fast food
- Cutii Pizza
- Cutii din Carton - Diverse
- Autorizatii
- Portofoliu - Ambalaje Personalizate
Produse din carton rezistente la șocuri
Ambalajele sunt parte esențială pentru procesul de informare, transportare și transmite a produsului finit către consumator, deoarece oferă informații despre produs și-l protejează împotriva diferitelor șocuri sau evenimente nedorite. De asemenea, în procesul de alegere a unui ambalaj, trebuie luat în considerare și aspectul produsului, deoarece unele produse sunt mai predispuse la deteriorare sau distrugere dacă sunt manipulate greșit, de exemplu carne proaspătă, fructe, legume etc., iar alegerea unui ambalaj care să le țină cât de fixe posibil în cutie poate face minuni. Fiecare produs are specificități și nevoi personizate, iar soluţia de ambalare trebuie să se adapteze pe caracteristicile obiectului ambalat în toate etapele traseului către utilizare. Un ambalaj sigur trebuie să aibă o lista de caracteristici generale, care poate fi extinsa după cerere. Ambalajele M&C Packing au roluri diverse, precum protecție împotriva înțepăturilor, au ro...
Importanța ambalajelor din carton
Anumite produse precum niște simple fructe, aranjate pe o farfurie într-un mod cât mai dichisit, pot costa de 10 ori mai mult decât fructele vândute într-o piață oarecare aflată la doar 100m distanță. În ziua de azi, oamenii cumpără mai întâi ambalajul și, în al doilea rând, gustul sau produsul în sine. Ei urmăresc să cumpere mai întâi o fotografie pentru Instagram sau Facebook care să le valideze nevoia de afirmare și, în al doilea rând, produsele în sine. Tocmai de aceea, marketingul calitativ este vital. De multe ori, acesta are primul sau chiar ultimul cuvântul în ceea ce presupune calitatea unui produs. Ambalajele sunt cele care atrag atenția, asta face ca fiecare producător să-și dorească o etichetă, o cutie, o piesă de ambalare cât mai estetică, acest aspect fiind foarte important în procesul de selectare și achiziționare a unui produs. Ambalajele sunt cele care distrag atenția de la diferite problemele ale produsului în sine, de ac...
De ce există nevoia de ambalare?
Nevoia de ambalare e normală și o avem prezentă în viața de zi cu zi chiar dacă nu îi acordăm un credit prea mare. Însă atunci când trebuie să te muți sau să trimiți un pachet, aceasta devine indispensabilă. Chiar dacă pare un proces deosebit de simplu, pentru a putea proteja toate produsele pe care le ambalezi, trebuie să respecți o mulțime de reguli. Ambalarea este necesară pentru o mulțime de activități și motive. Aceasta închide și protejează produse care urmează a fi distribuite, ajută la depozitarea elementelor pe care nu le folosești în casă, la depozitarea produselor pe rafturile magazinelor sau chiar la vânzarea unui anumit produs. Atunci când împachetarea este folosită pentru protecția unui produs pus la vânzare, modul de împachetare poate fi un adevărat instrument de marketing, cutiile putând să conțină imagini, mesaje și informații. Așadar, în...
Despre Ambalare
Ambalarea este operatia prin care se asigura, cu ajutorul ambalajului, protectia temporara a produsului, în timpul manipularii, transportului, depozitarii, vânzarii, contribuind si la inlesnirea acestor operatii. Preambalarea este operaţia de ambalare a unui produs individual, în absenţa cumpărătorului, iar cantitatea de produs introdusă în ambalaj este prestabilită şi nu poate fi shimbată decât prin deschiderea sau modificarea ambalajului. În România, conform STAS 5845/1-1986, ambalajul reprezintă un “mijloc” (sau ansamblu de mijloace) destinat să învelească un produs sau un ansamblu de produse, pentru a le asigura protecţia temporară, din punct de vedere fizic, chimic, mecanic şi biologic în scopul menţinerii calităţii şi integrităţii acestora, în decursul manipulării, transportului, depozitării şi desfacerii până la consumator sau până la expirarea termenului de garan...
Cuvantul „ambalaj”
Cuvantul „ambalaj”, din punct de vedere etimologic, provine de la prefixul francez „en” si de la „balle”, care, la randul sau, vine de la vechiul cuvant german „balla”, al carui sens era de a strange in balot. Ambalajul este definit prin Directiva Parlamentului European si a Consiliului Europei nr.94/62/EC/1994 astfel: „Ambalaj inseamna toate produsele executate din orice material, de orice natura, destinate a fi utilizate pentru cuprinderea, protectia, manipularea, livrarea si prezentarea de bunuri, de la materii prime la bunuriprocesate, de la producator la utilizator”. Ambalajele pot fi: · Ambalaje de vanzare sau ambalaje primare de exemplu, ambalajele concepute in asa fel incat sa constituie o unitate de vanzare catre consumator la punctul de cumparare; · Ambalaje grupate sau ambalaje s...
Proiectul Rapid Packing Container
Doi studenţi americani au atras atenţia jurnaliştilor de la revista Fast Company cu proiectul lor pentru o alternativă la banalele cutii de carton folosite la ambalaje. Proiectul Rapid Packing Container (container de împachetare rapidă - trad.), dezvoltat de Henry Wang şi Chris Curro, de la Albert Nerken School of Engineering din cadrul colegiului newyorkez Cooper Union, este o metodă nouă de împachetare care reduce consumul de materie primă cu până la 20% şi permite reutilizarea ambalajului. Autorii proiectului susţin că datorită designului ingenios, cutia poate susţine aceeaşi greutate ca cea suportată de modelele actuale. În clipul de prezentare, cei doi studenţi îşi argumentează utilitatea proiectului prin cele circa 100 de miliarde de cutii de carton care se produc anual numai în Statele Unite şi care ajung ulterior să polueze mediul pentru că nu sunt refolosite. https://www.youtube.com/...
Avantajele ambalajelor din carton ondulat
Ambalajele din carton ondulat prezinta numeroase avantaje. Datorita acestora, in prezent peste 50% din marfurile produse pe plan mondial sunt ambalate si depozitate, transportate sau comercializate cu contributia acestora. Cele mai importante avantaje pe care ambalajele din carton ondulat le ofera sunt: Confera protectie produselor prin capacitatea ridicata de a prelua solicitarile mecanice de catre structura cartonului ondulat. Sunt mai usoare de circa 3 ori decat cele din lemn, fiind posibila cresterea greutatii nete a marfurilor transportate si scaderea cheltuielilor de transport. Pretul de productie este mult inferior altor categorii de ambalaje. Aceste ambalaje se depoziteaza si transporta in stare pliata, oferind beneficiarilor o economie semnificativa de spatiu. Faciliteaza vanzarea marfurilor prin faptul ca pe cutii pot fi tiparite informatii detaliate privind continutul produsului dar si alte elemente de reclama; din ce in ce mai frecvent ambalajele din carton ondulat insotesc...
Despre Carton
Despre Carton Cartonul est un material lejer si rigid de aceeasi origine cu hartia obisnuita dar care se indeparteaza de caracteristicile si folosintele acesteia printr-o compozitie, grosime si structura diferita. In general, tehnicile de laminare ale hartiei au evoluat, satisfacand astfel aspectul si nevoile variate de rezistenta. Cartonul a fost inventat in Franta in 1751, inventia apartinandu-i unui elev René-Antoine Ferchault de Réaumur care l-ar fi elaborat pentru aplicatii bine precise precum ambalaj al cartilor de joc. Cartonul este in principal folosit in ambalare, in industria editarii, si in toata industria datorita proprietatilor sale de izolare fonica, mecanica si electrica. Inca de la originile sale, este utilizat ca material suport artisitic in ambalarile de lux. Ambalajele din carton prezintă numeroase avantaje în utilizare. Cartonul este un material ecologic, reciclabil şi netoxic, cartonul ondulat fiind unul dintre cele mai ecologice...